Follow by Email

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

9.10.1968, Lahti

Kun kerroin edellisessä kirjoituksessa, etten ole ihan perussettiä, niin taustoitetaampa asiaa.

Otsikon osoittamana päivänä kello 6:10 aamulla Lahden synnytyssairaalassa syntyi lapsi, jolle vanhemmat ymmärrettävistä syistä antoivat joitakin aikoja myöhemmin nimeksi Juha Matti. Sitä nimeä tuo kakara totteli sitten vuosikymmeniä. Tosin jo kymmenen ikäisenä oli kysymyksiä, joihin hän ei vastausta löytänyt. Vasta vuosia myöhemmin asiat jyräsivät yli ja nettikin kaikkine tietoineen auttoi sälliä selvittämään itselleen, ettei ehkä olekaan sitä, mitä on luullut olevansa. 30 vuotta siinä meni hyvinkin, kunnes osasi jotain tehdä - yhtä helvettiä se on semmoinenkin. Vuodesta 2009 alkaen on sitten selvitetty oikein ammattiauttajien avulla, mistä on kyse ja mikä on tulevaisuuden suunta. Siitä sitten siihen, mikä on tilanne tänäpäivänä - ollut jo pari vuotta. Juhaa ei ole enää mutta minä olen - Jenna Kristina.

Siinä taustaa ja matkanvarrella on tapahtunut paljon, joista tapahtumista kerron aina joskus, kun olen siihen valmis. Tämä on minulle ollut suuri tabu ja olen pitänyt monia asioita omana ja rakkaan päiväkirjani tietona. 

Tuossa kuvassa se rääpäle, mikä syntyi silloin joskus. Olipa elämä silloin vielä helppoa.


2 kommenttia:

  1. Ihanan rohkeaa! Mä ainakin ilmottaudun lukiaksi tänne :) Norrille terkkuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riittis
      En tiedä onko tämä rohkeutta vai välinpitämättömyyttä. Ainakin toivon, että kaikki se hankaluus, mitä tästäkin seuraa minulle, auttaa toivottavasti samojen asioiden parissa painiskelevia ihmisiä edes jotenkin. Kuitenkin nyt on piileskelty taas tarpeeksi ja aika kertoa oma tarinansa. Siltikään en aio keskittyä pelkästään näihin transasioihin, vaan ne tulevat olemaan tämmöisiä flashbackejä - muuten kerron tästä päivästä ja mikä oli kivaa ja mikä vähemmän kivaa.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.