Follow by Email

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Äänestyspäivä

Heiii! Olen ollut viimeiset vuodet melkoisen aktiivinen äänestäjä. Niin oli tarkoitus olla nytkin kuntavaaleissa, vaan toisin kävi. Puolue, jota yleensä olen kannattanut, mokasi ja tyri ainakin minun silmissäni. Sellaisia esityksiä, joita tämä tyttö ei voi kannattaa. Siis jotain muuta olisi pitänyt löytyä, vaan ei löytynyt. Ei mistään puolueesta. Taidan poiketa valtavirrasta, kun ei löydy ehdokasta edes lähellekään, joka olisi vähääkään minun kanssani samaa mieltä. Olen varmaan joku vastarannan kiiski ja sen olen jo muutenkin ymmärtänyt, etten ole ihan keskiverto kansalainen. Olenhan monin tavoin poikkeava ja omasta mielestäni kaiken yläpuolella - vitsi, vitsi, eihän haittaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.