Follow by Email

torstai 26. syyskuuta 2013

Kirurgian poliklinikan tarkastuskäynti, Hussittu ja huolella

Niinhän se menee - tai kuuluisi mennä, että noin vuoden kuluttua tuosta sukupuolenkorjausleikkauksesta on tarkastuskäynti, jossa todetaan sen, eli siis tuon tuolla olevan kunnossa. Minulla oli ensimmäinen aika jo keväällä, mutta äänihuulileikkauksen takia oli puhuminen hankalaa ja siirsin ajan myöhemmäksi. Uusi aika sovittiin puhelimessa ja kirjallinen vahvistuskin siitä tuli postissa. Uuden ajan piti olla elokuussa, vaan kuten 99% Hussin ajoista, ne siirtyvät mikä minnekin. Minun aikani siirtyi kuukaudella eteenpäin ja tarkastuskäynti oli siis tänään.

Mitä tarkastettiin. Olin Töölön sairaalassa noin puoli tuntia etuajassa ja jonotettuani ensin ilmottautumiseen, olin odottamassa kirurgin huoneen edessä noin 15 minuuttia etuajassa. Aikani oli klo 13.00 ja puoli tuntia tuostakin yli odoteltuani joku hoitaja tuli kertomaan, että tämä kirurgi joutuu lähtemään KOKOUKSEEN eikä siis ota minua vastaan. Sen sijaan joku toinen lääkäri tulisi leikkausten välissä, JOS EHTII. Hienoa ! Odottelin vielä puoli tuntia lisää, eikä mitään tapahtunut. Siinä kohtaa marssin neuvontaan ja sanoin, että kyllä nyt riitti odottelu, kun ei voi tietää, että sattuuko kenelläkään olemaan aikaa minulle. Neuvonnassa hoitsu soitti sinne huoneeseen ja sai ohjeet kertoa minulle, että laittavat postissa uuden ajan myöhemmin. Totesin, että ei tarvitse. Sain tarkastettua jo ihan riittävällä tarkkuudella Töölön kirurgian poliklinikan toimimattomuuden. Minun osaltani se oli siinä.

Ja noista ajoista voi todeta, että puolisoni sai tänään tästä samasta läävästä kirjeen, jossa hänen ensi viikon kirurgin tapaamisaika siirrettiin yli kuukaudella eteenpäin - kuinkas muutenkaan.

Hussin toimintaa näin tämän tarkastuskäynnin jälkeen arvioiden annan pisteet 1/10 eli hylätty suoritus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.