Follow by Email

perjantai 1. tammikuuta 2016

Uusi vuosi ja uudet kujeet, kuten sanotaan

Vaan en minä juuri mihinkään uusiin kujeisiin usko. Vuosi vaihtui ja se on ok ellei jopa aivan loistava asia. Minun vuosi 2015 ei todellakaan ollut mikään upea ja mahtava - mieleen painuva kyllä.

Hyvää koko vuodessa on,  että rakkaani leikkaus alku vuodesta oli ja meni -hyvin. Vaan äitikin meni ja se oli minulle niin suuri menetys, että ei ole suurempaa ollut toistaiseksi. Tästä nyt vaan jatketaan sitten eteen päin ja toivotaan parempaa vuotta tästä tulevasta.

Silti, vaikka ikävä onkin, niin elämä jatkuu. Elämä on ihanaa kaikesta huolimatta, kun voi olla oma itsensä ja lähellä on yksi rakas ihminen. Tämä on, mitä minulla on ja se on muuten paljon se. Siitä pidän kiinni.

Työ -  tuo juttu, joka vie ikävästi vapaa-aikaa. Siellä menee ihan ok. On ihmisiä, joiden kanssa menee hyvin ja on ihmisiä, joiden kanssa pitää vain pärjätä. Vaan näinhän se on varmaan joka työpaikalla. Itselläni on ehkä ongelma se, että pidän kiinni liikaakin omasta näkökulmastani. En vain voi mitään sille, että haluan nähdä asiat oikeudenmukaisesti ja sitä tässä maailmassa ei juurikaan ole. Ei työssä sen enempää kuin vapaa-ajallakaan. Oikeudenmukaisuus on asia, jossa olen lahjomaton - periksi en anna.

En ole juurikaan tänne kirjoitellut. Ei ole ollut paljoa kerrottavaa. Olen kuitenkin tehnyt musiikkia. Musiikki on jonkinlainen päiväkirja minulle. Musiikkini kertoo tunteistani ja mielialoistani. Syksyllä oli pitkä tauko siinäkin, sillä Ompun käyttiksen päivitettyäni loppui äänikortin toiminta ja musiikkihommat oli sillä selvä pari kuukautta. Kun päivitystä ei kuulunut, niin ostin uuden kortin ja nyt on taas tullut uutta musiikkiakin.

En lupaa mitään uutta kirjoittelua, mutta katsotaan - ehkä edelleen silloin tällöin jatkan jotain pientä kirjoittelua.

Uusi kevät koittaa - tuossa vasemmalla soittimessa on kappale minun kevättäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.